A fesztiválon kikapcsolódva sem kellett a céges ügyek miatt aggódni
Néhány éve úgy döntöttem, hogy feladom az alkalmazotti létet és a saját lábamra állok. Így nyitottam egy kisebb üzletet, ami nem panaszkodom elég jól megy, bár rengeteget dolgozom vele. Elég kevés idő jut a kikapcsolódásra, családra. Bár, legutóbb férjem unszolására kötélnek álltam és elmentünk bulizni a helyi sörfesztiválra, amit minden évben szeptember elején tartanak. Én nagyon szeretem az ilyen rendezvényeket, szívesen fröccsözgetek a talponállókban és hallgatom a jobbnál jobb élő koncerteket, régi kedvenceimet. Ezt már évek óta nem tettem meg mindig olyan sok teendő akadt az üzlet körül.
Sokat gondolkodtam rajta, hogy hogyan is lehetne egy kicsit leegyszerűsíteni a vállalkozás körüli teendőket, hogy kicsit több idő jusson a kikapcsolódásra és a családra is. Egyik ismerős javasolta, hogy adjam ki a székhelyszolgáltatással kapcsolatos feladatokat egy vállalkozásnak, és meglátom majd, hogy ezzel milyen sok feladat le fog kerülni a vállamról. Ő már több, mint 2 éve csinálja, de rengeteget spórolt, nemcsak pénzzel, hanem a drága idővel is. Nagyon örül neki, hogy ez a szolgáltatás ennyire megkönnyítette a hétköznapjait.
Mutatta a https://szekhelyszolgaltatas24.hu/ oldalt, hogy olvassam át, mert igencsak előnyös lehetőségeket kínál, nagyon jutányos áron.
Több szempontól is megéri igénybe venni a székhelyszolgáltatás lehetőségeit. Ők vállalják a teljes körű adminisztrációt, ennél fogva nem kell irodát bérelni. Ha nem bérlünk irodát, nincs bérleti díj és rezsi. Nem kell bajlódnunk az adminisztrációval. Tudjuk, hogy ezek macerás feladatok, amiket az ember szeret halogatni, de a meg azért nem jó mert akkor semmi sincs rendszerezve és semmit nem találunk a végén.
Ők precízen kezelik a céghez érkező összes hivatalos, és nem hivatalos küldeményt. Ezeket iktatják, és 24 órán belül hiánytalanul továbbítják részünkre elektronikus úton. Hónap végen egy alkalommal pedig tovább küldik az eredeti példányokat is. Tehát, ezt is elintézik helyettünk, a postán sem kell sorban állni.
Emellett vállalják a teljes körű hatóságkezelést is. szerintem minden vállalkozónak összeszorul a gyomra, ha hivatalokkal, hatóságokkal kell érintkeznie, mert mondjuk ellenőrzés vagy egyéb megkeresés van. Ők ezt a terhet is leveszik a vállunkról.
A cégnevünket pedig feltüntetik cégtáblán úgy, ahogyan azt a jogi gyakorlat megköveteli.
Ők egyébként egy budapesti cég, akik már több mint 10 éve vannak jelen a piacon. Az első irodájukat 2010-ben nyitották Budapesten, majd a nagy sikerre való tekintettel rövid időn belül nyitottak egy újabbat is. Az egyik iroda Budán, a másik Pesten üzemel.
Továbbá működik egy irodájuk a Pest megyei Újlengyelben is, ahol nem kell iparűzési adót sem fizetni, ez a lehetőség érthetően igen nagy népszerűségnek örvend. Sok ismert cég tartozik az ügyfeleik közé, ez nem is lehet véletlen, hiszen rendkívül stabil és megbízható vállalkozásról van szó. Ez a stabilitás pénzügyi szempontból is igaz, hiszen AA kategóriájú Bisnode minősítéssel rendelkeznek.
Nagyon profi vállalkozás benyomását keltették és engem meg is nyertek. Bele is gondoltam, hogy mennyire jó lesz majd, hogyha a csomagban felsorolt szolgáltatásokról mind lesz, aki gondoskodjon és ezek a problémák és feladatok nem az én vállamat fogják majd nyomni. Előre örültem a lehetőségnek és biztos voltam benne, hogy nem kell majd csalódnom.
Elmentem tehát a férjemmel a fesztiválra csavarogni egy kicsit, következő napon pedig az első dolgom az volt, hogy megcsörgettem a https://szekhelyszolgaltatas24.hu/ honlapon található telefonszámot.